maandag 17 december 2012

Tutpopje

Voor een buurvrouw die zwanger is van haar tweede kindje haakte ik dit tutpopje.
Ik had het al eens hier en daar voorbij zien komen en wilde het graag een keertje uitproberen! Nu had ik dus een goede reden om er eentje te maken. Ik heb het popje gehaakt van Rio en Phildar coton 3 katoen in de kleurtjes van het babykamertje en kan voor zowel een jongetje als een meisje. Het popje is gewoon een granny square gehaakt volgens dit patroon. Het koppie is een rondje met een paar hangoortjes, slapende oogjes en een mondje. Deze heb ik naar eigen inzicht gehaakt. Even een leuk kaartje erbij gekocht. Meestal maak ik ze zelf maar nu even niet! Te druk met andere dingen zo aan het einde van het jaar!


Ik vind het een liefje en superleuk om te haken en cadeau te geven. Het is in een avondje goed te doen.
Tot de volgende post maar weer! Liefs, Linda.

12 opmerkingen:

  1. Heel lief en schattig! Je buurvrouw boft! Wat ook zo leuk is dat de kaart erbij precies past, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is inderdaad een dotje! Heel leuk gedaan Linda.
    Groetjes,
    Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje zeg! En die kleuren zijn ook super! Je buurvrouw boft maar.
    Liefs ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kado en wat een lieffie! Mooie kleurencombinatie ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een schatje dit tutschaapje. Jou buuvje is er vast erg blij mee, kan niet anders :) Vind het echt zo zo knap zo mooi dat je kan haken.Fijn weekend en Lieve groet Celine X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. adorable vos créations sont divines bravos !!! bravos !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk blog heb je!
    En prachtige dingen die je haakt erg leuk!

    Ik kom je volgen.
    Liefs Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Linda,
    Ik ben volger van je blog, daarom wil ik je uitnodigen op mijn nieuw blog, als je het leuk vind!
    http://haakmaatje.blogspot.nl/
    Groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief tutpopje , erg leuk weer Linda. Groet Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hay Linda,

    Wat een schattig tutpopje...
    Lekkere frisse kleurtjes zeg..
    Ik ga je volgen..

    Groetjes,
    Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Linda! Wat een mooie dingen maak je! Ik kwam toevallig op je blog terecht en vind 'm super! Ik ga je volgen :)

    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen